psychoterApia psychodynamiczna

skierowana jest do osób, które cierpią z powodu zaburzeń psychicznych i emocjonalnych. Jest metodą leczenia mającą na celu uzyskanie trwałej poprawy w funkcjonowaniu, zmniejszenie cierpienia i poprawienia jakości życia.

Psychoterapeuta nie zajmuje się świadomością człowieka, tym co już człowiek o sobie wie, ale tym jak jego wcześniejsza historia życia (doświadczenia, relacje, ważne zdarzenia) wpłynęły na teraźniejsze wybory, zachowania, sposoby przeżywania. Innymi słowy jak przeszłość, wpływa na teraźniejszość.

noah-silliman-136622-unsplash.jpg

pomagam osobom, które cierpią z powodu:

- zaburzeń nastroju, depresji

- zaburzeń nerwicowych (lęk, niepokój, napady paniki, natręctwa, kompulsje, fobie, objawy somatyczne nie mające podłoża medycznego np. bóle głowy/brzucha, duszność )

- zaburzenia osobowości

- trudności w relacjach z bliskimi osobami, brak satysfakcji w związku, lęk przed porzuceniem, trudności w stworzeniu i/lub utrzymaniu związku

- trudności w pracy zawodowej, nauce

- zaburzeń somatycznym o podłożu emocjonalnym (bóle głowy, choroby związane z układem pokarmowym, oddechowym, płciowym, choroby układu krążenia)

- kryzysów życiowych (śmierć, choroba swoja lub bliskiej osoby, rozwód, utrata czegoś co było ważne)

Ta psychoterapia jest dla:

- osób które czują się: nieszczęśliwe, samotne, skrzywdzone - i nie rozumieją dlaczego tak się dzieje. Dla tych którzy przeżywają poczucie winy, czują złość która nie mija.

- wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć swoje uczucia, zmienić sposób postrzegania swojego życia, poznać przyczyny swoich trudności.

jordan-whitt-53084-unsplash.jpg